welcome to my world

Tuesday, June 21, 2011

Sekinchan Ikan Bakar

Hoho..Ari tue g makan kat sekinchan ikan bakar kat kajang tue...masa tue g makan masa tengahari..ramainye orang yang makan kat situ..well dah tingin sangat nak makan ikan bakar.kami pon g konon nak try la jugak makanan kat sekinchan ikan bakar tue..

Menu yang kami pilih:
2 pinggan nasi putih
Sekor ikan talapia bakar (besar tapak tangan laki aku)
Kerang
2 gelas teh o ais limau
Menu yg diorder tue,smpai sekali dengan 3 jenis sambal belacan dan sepinggan ulam-ulaman..

Dalam 25 minit pas tue,menu yang kami order pon sampai..Memang nampak sedap sangat,makan punya makan,time bayar..Hasben aku bagi resit dan bila aku tengok total semua sekali rm54..Perghhh..memang la aku terkejut tengok...

 Kerang rm5 segram..yang pasti aku bayar harga kerang rm22
Ikan talapia bakar rm28..yang lain tue harga air la kot...Ape yang mahal sangat??

rasa macam tak berbaloi,aku g tanya cashier tue,kat sini harga talapia rm5 segram.tapi nape bila bayar caj rm7 segram??
Pas tue mamat tue cakap,memang harga dia rm7 segram same dengan harga ikan kerapu...Haish..malas la aku nak bertekak..TALAPIA sama harga KERAPU??? 

Coish...menipu jer..Tak pelah..disebabkan aku dah makan n nanti jadi darah daging aku,aku pon redha..Tapi memang tue la pertama n terakhir aku makan kat sana...

No comments:

Post a Comment