welcome to my world

Thursday, June 16, 2011

Lobster Lobster...

Teringinnye nak makan lobster nie..Hari tue masa jalan-jalan kat Selayang,tempat supplier seafood..Aku ternampak pelbagai spesis lobster..Paling murah  1kg rm158..Paling mahal kat kedai tue 1kg rm388..Nie semua lobster yang masih hidup..Berenang-renang kat dalam akurium  dengan penuh gaya..Besar-besar gitu..Ada yang kaler biru dan ada jugak yang kaler coklat..Lobster nie semua dia letak kat tempat yang paling tinggi dlam kedai tue..Maybe takut orang curi..Ada beratus ekor lak tue..

lobster   
Oleh sebab aku dah teringin sangat,aku mintak akak aku yang ada kat sarawak tue belikan udang galah..Sebab udang galah kat sana murah sikit..Akak aku beli bih kurang 2kg baru rm61..Besar-besar jugak..Ada yang sekor tue besar lengan aku..Makan sekor pon dah puas..Kalau kat semenanjung jangan harap la leh dapat harga macam tue..Huhuhuhu..


Yang ni udang galahnye..Tapi kecik jugak nie pon..

No comments:

Post a Comment