welcome to my world

Friday, June 17, 2011

Im Not A Nyah Ok!!

Wah gitu my entry kali nie an..Hehehehe..bukan me ok..Tapi tadi masa aku dok godek-godek fesbuk,aku terbaca pergaduhan antara golongan adik-adik nie dengan LELAKI SEJATI (katanye la..erkkk!!)..Well,aku memang tak mo campur hal gini sebab kebetulan golongan adik-adik yang bergaduh nie dua tiga pupu gitu dengan aku..Aku tak mo salah kan sesiapa atas pertukaran jantina dia...

Masa sekolah dulu,nama dia Farid..Dia nie memang dari kecik-kecik lagi memang dah terserlah keayuaan dia..Dengan kulit putih gebu,cakap lemah lembut..Hormat orang tua gitu..Memang kalau dia jadi perempuan..Wah gitu..!!Berebut-rebut makcik-makcik nak wat dia menantu..Hihihihihi..

Sekolah menengah pon dia satu sekolah dengan aku,pelajar terbaik lagi tiap-tiap taun..Tapi,yang silapnya dia,pernah dulu masa nak g sekolah,dia pakai baju kurung dan tudung..Memang berani mati la aku cakap kat korang..Sampai kat sekolah memang dia kena kaw-kaw dengan cikgu displin dan jugak ustazah..Siap ada perhimpunan tergempar lagi..Sebab kerana Farid!!!

Lepas tue,bila aku masuk politeknik,aku dapat taw dari mak aku,Farid wat operate buah dada..Ermm..memang aku tak terkejut sebab dia memang nak jadi perempuan pon..Setaun pas 2,dia wat operate anu bawah pulak..yang nie memang aku terkejut sesangat la..Dah tue pulak,mak aku cakap dia koma dua minggu..Ya Allah...Takut sangat aku dengar..Ye lah,mana taw Allah jemput dia awal tanpa sempat bertaubat..Nauzubillah...

Sekarang,dia dah sihat..Cantik,kaya dan berjaya..Jangan cakap apa yang dia tak ada..Baru-baru nie dia beli Honda Accord yang terbaru..Well,aku ucapkan tahniah la kan..Aku tak tau apa yang patut aku cakap bila orang tanya pendapat aku tentang golongan nyah nie..Sebab,aku tengok sesetengah nyah nie,memang dilahirkan dengan sifat-sifat perempuan..Tapi aku tak suka bila diorang sanggup buang anugerah Allah..

Tapi siapalah aku untuk berkata-kata..Cuma aku doakan semoga mereka kembali ke pangkal jalan...Aku pon belum sesempurna mana..Tapi,aku arap,satu ari nanti Allah bagi hidayah kat aku untuk berubah kepada yang lebih baik..Insya Allah..

No comments:

Post a Comment