welcome to my world

Tuesday, June 21, 2011

Restaurant Nasik Arab Saba Cyberjaya

Rasa macam dah lama tak post entry baru kat sini..Kali ni aku nak berkongsi pulak pasal nasik arab yang terbest pernah aku mam..Nasik Arab nie dah lama aku dengar cite pasal keenakan dia..tapi disebabkan tak ada masa,aku blum berkesempatan nak menjamah..

Tapi,kalau dah rezeki tue tak kemana kan..Baru-baru nie (yang tak berapa baru sangat),mak mentua aku kol jemput ke majlis makan-makan katanya kat Nasi Arab Saba..Hehehe..Aku memang hepi sangat..Kebetulan yang tak disangka..Huhuhu..

Masa aku sampai sana ngan En.Hasben,abang ipar aku dah tunggu siap,takut kami sesat la kot..Huhuhu..Dah sampai meja sana,aku tengok banyaknye makanan..Ramai la jugak jemputan,semuanya family En.Hasben..
Well,aku tengok menu yang atas meja tue,aku cuma makan nasik arab dengan grill chiken minum air lemon ais..Best-best sebab MEMANG SEDAP!!.





 Ermm..pada yang sesiapa yang nak makan nasik arab yang memang sedap sangat...Nie alamat Restoren Saba tue yer...

SABA' RESTAURANT
4800 SUITE, 0-2 GROUND FLOOR
BLOCK A1, JALAN PERDANA
CBD PERDANA CYBERJAYA
TEL: 03-83202544
Sekali cube teringat-ingat je..hehehe..Macam aku,dah ketagihan la pulak dengan nasi arab nie..Harga dia pon memang berbaloi-baloi...
Yummy Yummy Yum..

No comments:

Post a Comment