welcome to my world

Monday, May 23, 2011

Broga Hill : Pengalaman Yang memuntahkan...


    Kat mana ni kat mana??????Macam kat oversea je gambar-gambar yang diambik oleh orang-orang yang dah g sana..Sebab terlalu excited sangat,kami (aku,hasben,abang aku,dan 3 orang kawan) wat keputusan nak pegi ke sana..Kat mana?kat mana??Kat Semenyih...Kami bergerak pegi pukul 4 pagi..Sampai sana lebih kurang kol 4.30 pagi..Sejuk dan gelap gelita..Sampai sana jer,rupa-rupanye kawasan kebun kelapa sawit..Ramainya orang kat sana..Kereta berderet-deret,dua bijik bas lagik..Huish..Macam pesta pon ada..Semangat membara nie,terus kami pon bergerak perlahan-lahan nak panjat bukit..Yang tak boleh blah,aku siap wat sarapan nasi ayam tue bawak naik bukit..Hahahahaha...Antara kami semua,aku la yang paling last sekali panjat,muntah tak payah cakap la..5 kali aku muntah..Lama jugak la panjat bukit tue..Bahaya jugak..Huhuhu...Sampai jer sana,aku da tidur atas batu...Ni antara gambar yang aku snap..Banyak gambar die tp aku letak dua je kat sini..Nak asa pengalaman yang tak dapat dilupakan..Jom panjat Broga Hill...^_^








p/s: Cantik dan sememangnya sangat cantik keindahan kat Broga ciptaan Allah nie..^_^

No comments:

Post a Comment